[justify]Aici discutam despre orice aspect nu e clar privind buna desfasurare a Sezonului 5. **************************** *INFORMATII GENERALE* **************************** Server: RACING LEAGUE ROMANIA [RLR] (faceti o cautare dupa "romania": daca nu apare, atentie la filtrele pe care le aveti activate) - pe perioada precalificarilor, serverul e parolat (parola e mereu scrisa in topicul etapei) - la ora cursei, accesul e pe baza de entry_list, deci parola nu mai e necesara *********** *FORMAT * *********** Sezon: 10 saptamani (cele mai bune 8 etape luate in calcul) Zi de cursa: DUMINCA, incepand cu 15 Martie 2020 Start calificari : 20:30 RO Masina : BMW E30 M3 DTM Setup : FIX (ABS la alegerea pilotului) Schimator: H sau secvential (alegerea fiecarui participant). Calendar si Circuite : SEZON 5 O etapa de anduranta (60') ******************************** INSCRIERI ******************************** Pentru participare, e simplu: 1/ te inscrii - fiecare sezon are thread dedicat AICI (Sezon 5). 2/ CONFIRMI prezenta la etapa folosind sistemul RSVP din partea de sus in threadul etapei. 3/ esti prezent la ora startului (si prezent pe Discord la 20:00, pentru un scurt Briefing) ********* * ORAR * ********* O seara de curse arata in mare cam asa: Free practice : server deschis 24/7 20h00 Briefing Discord (audio) 20h15 Warm-up 20h30 Calificari: 10 minute 20h40 Pauza 5 minute 20h45 Cursa 1: 30 minute 21h15 Pauza 5 minute 21h20 Cursa 2: 30 minute (grila inversata pentru Top10) Final de curse. Discutii (optionale) pe Discord sau Forum . ********************************* CONTESTATII ********************************* Daca sunt nemultumiri legate de situatii din cursa, se poate solicita analiza (si penalizare, dupa caz) de catre comisia de cursa. Vezi procedura AICI. ******************************** *CANALE DE COMUNICARE* ******************************** View attachment RLR_32px.png Forum RLR -[obligatoriu]- singurul loc pentru toate informatiile oficiale, necesare bunei desfasurari a campionatului; restul canalelor sunt optionale, insa practice in functie de situatie; View attachment icons8-discord-32.png DISCORD RLR : https://discord.gg/ssCxVr7 - Discord audio -[foarte recomandat]- macar in mod pasiv (ascultat) 15 minute pentru briefing inainte de cursa; - Discord chat -[optional]- permite sa ne cunoastem si sa mai schimbam cate o parere in afara forumului; View attachment icons8-facebook-32.png Facebook RLR -[optional]- utilizat doar pentru anunturi si "publicitate", insa nu va contine niciodata toate informatiile necesare. View attachment icons8-whatsapp-32.png Grup Whatsapp [optional.. dar esential] - desi nu asta a fost intentia, este de departe cel mai popular si animat. Probabil pentru ca e foarte practic . PM @ihlades @luchian pentru add. (atentie, sunt unele zile cu sute de mesaje ) ****************************** *CONTINUT (DLC / MODS)* ****************************** Folosim Assetto Corsa (PC). Se poate cumpara pe STEAM sau site-uri alternative, precum Fanatical. <<atentie, cititi detaliile. Uneori se poate activa doar in unele tari. Si verificati intotdeauna si pretul Steam. Ofertele vin si pleaca.. Recomandam sa cumparati versiunea ULTIMATE, care contine toate DLC-urile oficiale Kunos. /!\ A nu se confunda cu Assetto Corsa Competitione, care este un joc separat. Pe langa DLC-uri, mai folosim si unele circuite gratuite (MODS). Vom avea link pentru descarcare, de obicei in topicul etapei. ********************** * APPS (recomandate)* ********************** Esentiale Helicorsa - un radar pentru a sti unde sunt masinile in jur cand sunteti in duel apropiat. Utile pTracker (atentie, penalizant in FPS ~10%) theSetupMarket Protyres app (you will need Protyres ini+luts) Sidekick *********** *SEZON 5* *********** Articolul de pe site-ul BMW Romania descrie formatul Sezonului 5. Spicuiesc mai jos cateva aspecte importante. Sezonul cinci RLR powered by BMW, se va desfășura exclusiv cu modele identice BMW M3 E30 DTM, cu setup fix, pe consacratul simulator Assetto Corsa. Campionatul cuprinde un total de 10 etape, iar pentru a stabili câștigătorii, cele mai bune opt rezultate vor fi luate în considerare. Fiecare etapă va fi alcătuită din două curse de câte 30 de minute și o sesiune de calificări de 10 minute. În manșa a doua, grila de start va fi inversată pentru primii 10 clasați. Un număr maxim de 30 de piloți pot lua startul la fiecare etapă, aceștia urmând să se lupte pentru un loc pe grila de start în precalificările ce vor avea timp în zilele de dinaintea curselor. Departajarea, în cazul în care mai mult de 30 de concurenți se înscriu pentru o etapă, se va face pe baza celui mai rapid timp din precalificări. Campionatul se va încheia la gala festivă organizată de BMW, unde pachete valoroase de premii vor fi oferite primilor trei piloți din campionat, dar și echipei câștigătoare. Lupta la vârf primește astfel o nouă dimensiune, întrucât jocul în echipă va fi decisiv. Bun venit si.. liber la intrebari .[/justify]
Se trece pentru S5 la a puncta doar pentru primele 15 locuri din cursa? Imi placea foarte mult formatul cu punctajul extins din S4, pe mine care am fost mereu in a doua jumatate a clasamentului ma motiveau chiar si acele valori infime Pentru ele motivatia de a trage spre final de cursa din P18 ar fi la fel de mare ca si in P8. Ca sa nu mai zic de motivatia la prezenta in general
Da, se trece la o grila orientata spre competitie si care sa oglindeasca formatele reale. Dorim sa "stoarcem" maximul din pilotii prezenti . Poate vei fi surprins si de ritmul tau daca vei fi nevoit sa iesi din zona de confort .
Spun doar ca pentru o persoana ca mine acel detaliu a fost destul important psihologic pentru a ma motiva sa trag. Deci nu as spune in nici un fel ca am fost in "zona de confort" la vreuna dintre cursele oficiale Dar daca S5 se vrea a fi un sezon mai putin friendly cu noobs, pot intelege motivele.
20:30 RO. Intotdeauna. Toate detaliile, vor fi mereu publicate si pe topicul etapei. De altfel, topicul etapei de test #1, o sa apara curand .
naspa, nu prea pot participa... se suprapune cu sezonul de F1 2020 si m-am inscris intr-un campionat ACFL 2020 in AC... am vrut ... dar nu m-am uitat la calendar pot veni numai la 4 din etape...
Eu unul cand am ajuns prin mid-pack in anumite curse nu prea eram motivat sa trag, faptul ca luam 35pct sau 36pct pentru o pozitie nu mi se parea un risc pe care sa mi-l asum, anume un duel din care poate iesi ceva nasol... Era prea friendly formatul acela. Insa iti inteleg si punctul tau de vedere.
Inteleg ca setupul e batut in cuie , dar am observat pe server acuma ca desi nu poti schimba din meniu setupul , cand esti pe circuit poti schimba 2 chestii din setup: 1.Brake Balance: Daca ai mapat butoanele pentru Brake Balance + si Brake Balans - , poti schimba Brake Balance in timp ce conduci. 2.Tire Coumpound: Pur si simplu la Pit Strategy pui sa ti se schimbe pe soft , faci un tur intrii la boxe si bam ai softuri desii incepi cu mediumuri. Este voie sa schimbam aceste chestii din setup?
Fiind etapa de test, am lasat pentru moment deschise aceste optiuni. Insa vor fi blocate in viitor, dupa ce pilotul nostru de teste (cunoscut sub numele de "Hungarian Stig") va fi finalizat testele din culise. So no worry, toata lumea va avea aceleasi conditii . Daca lasam deschisa o optiune (e.g. ABS), vom specifica acest lucru, astfel incat toti concurentii sa poata alege in cunostinta de cauza.
Brake balance-ul nu poate fi blocat în AC și cred că nici nu e nevoie, ține mai mult de preferințe. Pneurile vor fi blocate la un singur tip, probabil Medium dar încă testăm și Hard-urile.
Brake balance nu cred ca ar trebui blocat, eu zic ca e după preferință fiecăruia pentru ca poate modifica stilul de condus. Desigur pentru ceva mai imersiv ar trebui sa avem aceleași reguli ca și cursele oficiale dtm din vremea aia..
E30-ul in configuratia din AC (sau foarte similara) nu a concurat doar in DTM in acea perioada, castigand multiple campionate in diverste tari (Grupa A fiind foarte populara, sau clase similare cu foarte mici modificari). Noi folosim grila de punctaj din BTCC (actuala ce-i drept) si reguli similare cu grile inversate, deci imersiunea este destul de mare
In primul rand va multumesc pentru efortul pe care il presupune organizarea si managerierea unei ligi si a unor campionate. Este admirabil ca faceti asta strict din pasiune si rabdarea pe care o aveti cu unii dintre noi, care suntem mai berbeci in curse si/sau recalcitranti in afara lor Intrebarea mea se refera la punctul cel mai sensibil al regulamentului - depasirea, si imi doresc sa inteleg mai bine punctul O1, pentru a nu crea insatisfactii altor piloti in cursa. Intrebare: daca punctul O1 este respectat, cum se mai poate ajunge in situatiile de la O2 si O3? Intuiesc ca obligatia de a frana, a pilotului care intra in depasire, se transfera automat celui depasit daca la punctul de turn in masina sa se afla mai in spate decat a adversarului, deci conform regulamentului nu ar trebui sa avem niciodata 2 masini paralele(sau aproape) in viraj. Partea a 2-a a intrebarii se refera la situatiile in care pilotii au trase foarte diferite, cu puncte diferite de turn in si puncte de franare diferite. De exemplu, in sezonul 2 un coleg m-a acuzat de dive bomburi repetate intr-un anume viraj, deoarece fiind foarte strans el il aborda ca un very late apex, frana devreme si avea late turn in, in timp ce eu il abordam early apex(aproape dublu apex), cu turn in foarte devreme si franat foarte tarziu. Acesta este doar un exemplu, dar mai sunt si altele in care nu stiu cum sa aplic regula O1,2,3, insa nu vreau sa lungesc prea mult intrebarea. Multumesc.
In situatia in care overlap-ul este acolo... intervin si O2-O3 ... Daca nu ai overlap la turn-in - aka masina ta este in laterala masinii adversarului - nu ai dreptul sa te incadrezi in laterala adversarului in viraj. "In caz contrar, masina din fata are prioritate (prin asta se presupune ca cel ce a incercat depasirea si a esuat, VA FRANA, pentru a evita riscurile);" exemplu: - Linie dreapta urmata de un ac de par : Avand exit-speed mai bun pe linia dreapta + slipstream ajungi in paralel cu adversarul, daca dupa ce a inceput franarea ramaneti in paralel pana la Turn-In point, ai tot dreptul sa continui incercarea de depasire si respecti O2-O3. - Linie dreapta urmata de un ac de par : Avand exit-speed mai bun pe linia dreapta + slipstream ajungi in paralel cu adversarul, el reuseste sa franeze mai bine si pierzi acel overlap pana la Turn-In point, nu prea mai ai dreptul de a te arunca in viraj o data cu el. - Linie dreapta urmata de un ac de par : Nu reusesti sa ajungi in dreptul adversarului pe linia dreapta dar franezi ceva mai bine ca el si incepi sa ai overlap pana in Turn-In point, ai tot dreptul sa incerci depasirea. Linie dreapta urmata de un ac de par : Nu reusesti sa ajungi in dreptul adversarului pe linia dreapta si nici nu franezi mai bine ca el.. cred ca e clar.. ) Sper ca n-am aberat si ca ti-am fost si de ajutor.
Salut! Sunt nou pe aici si ma bate gandul sa incerc si eu chestia asta sezonul asta Aveti cumva idee unde gasesc niste timpi din sezonul trecut? Sunt curios cu ce ma pun Merci, si scuze daca nu e o intrebare pentru topicul asta.
Salut, Bun venit . Poti explora site-ul suport, aici: http://86.123.188.34:9450/splits/ Contine toate rezultatele sezonului trecut.