IMPORTANT: Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare. Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva): YES = sunt prezent la cursa; MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica; NO = nu pot alerga etapa asta (foarte util de stiut); /!\ NU UITATI sa dati POST dupa ce selectati optiunea In plus, daca numarul de participanti depaseste 24 (NEW), vom avea 2 split-uri. Impartirea se face pe baza timpilor din precalificari: Split PRO : Pozitiile 1-20 Split SEMIPRO : Pozitiile 21-xx. (()) Listele sunt updatate in timp real (5') aici : RLR SPLITS Precalificarile se incheie Duminica, ora 17h. Lipsa unui tur cronometrat va pune automat in split SEMIPRO. Detalii etapa: Data: 20 Octombrie 2019 Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 6 | PRO Server (optional) : Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 6 | SEMIPRO Program: Free practice : server deschis 24/7 20:15 briefing (audio Discord) 20:30 CALIFICARI 15' 20:45 pauză 5' 20:50 CURSA 1 (30') 21:20 pauză 5' 21:25 Cursa 2 (30'; grila inversata pentru Top 15) Condiții de cursă: Nivel de aderență: OPTIMUM (100%) Damage 100% Temperatură în aer: 22° C Temperatură pistă: 32° C Driver assists: Traction Control: FACTORY ABS: FACTORY Stability Control: OFF SETUP FIX PIT-STOP: opțional Server(e) antrenamente până în seara cursei: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 6 | PRECAL_1 Deschis(e) 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN" Puteti da tururi pe oricare din cele 2 servere. Timpii apar in acelasi tabel LIVETIMING
Abia astept descrierea cu care Berry ne-a obisnuit pentru fiecare viraj sau complex de viraje in parte
Nordschleife - Endurance Iadu' verde, am ajuns si aici pana la urma, si dupa cum au semnalat colegii, am sa incerc sa va prezint minunatia asta de circuit intr-un mod folositor, dar totusi succint, fiind un circuit foarte lung. Daca nu aveti rabdare sa cititi toata prezentarea, cel mai bun sfat pe care vi-l pot da e sa aveti rabdare, cu exceptia a 3 zone de franare intensa, toate curbele de pe acest circuit se "leaga", astfel viteza medie este cea mai importanta. Astea fiind spuse, haideti sa vedeti cam ce ne asteapta, poate mai reducem si din anxietatea unora fata de acest circuit, fiindca ne asteapta cu siguranta momente intense, pe un circuit care nu prea permite depasiri si greseli . Circuitul acesta este un ansamblu format din layout-urile Nurburgring GP si Nordschleife, start-ul fiind dat pe circuitul de Grand Prix. Yokohama Franare puternica in T1 care este un viraj strans de dreapta, aveti mare grija la oponenti, fiindca sunt sanse mari de a provoca o coliziune. T2 este si un viraj mai larg insa foarte denivelat pe interior, puteti pierde usor masina daca accelerati prea puternic dintr-o data. Valvoline + Ford + Dunlop In Valvoline va trebui sa incercati sa tineti treapta a 3-a si sa accelerati devreme, iar intrand in virajul Ford folositi o intrare mai larga si intarziata astfel incat sa puteti sa accelerati devreme, fiindca urmatoarea sectiune deschide posibilitatea unor depasiri destul de usoare pe zona de franare inspre Dunlop. Schumacher Un viraj de forma "S" de mare viteza, folositi-va de vibratoare, in mod special cel de interior spre iesire, va permite sa accelerati devreme. Bit Kurve Intrati usor, incercand sa pastrati echilibrul masinii, tineti mijlocul circuitului initial, iar cand virajul incepe sa se stranga, virati inspre apex si accelerati puternic, tinand cont si de faptul ca e un viraj larg unde se pot efectua depasiri. Iesirea din acest viraj este foarte importanta deoarece duce la o linie dreapta lunga. Advan Bogen + intrare pe Nordschleife Urmatoarea curba de dreapta ar trebui sa o luati flat out, lipiti de apex, iar in urmatorul "S", incercati sa folositi vibratoarele, incercand sa faceti o linie dreapta prin viraj, atentie mare la al doilea set de vibratoare, sunt foarte inaltate si va vor arunca de pe circuit. Nordkehre Prima portiunea de pe Nordschleife ne va intampina cu un viraj abrupt de stanga, din care veti accelera puternic, si ideal, in urmatorul viraj de dreapta tineti acceleratia apasata pana la capat. Folositi-va de interiorul curbei cat mai mult fiindca este inclinat spre interior. Hatzenbach Franati devreme, fixati-va trasa si nu faceti miscari bruste din volan, ideal ar fi sa tineti masina cat mai aproape de apex fiindca virajul se inclina semnificativ acolo si veti avea aderenta mult mai buna. Hoheneichen Tineti treapta a 3-a la intrare in virajul de dreapta, si incepeti sa virati si sa accelerati inspre virajul de stanga, inclinatia circuitului si coborarea va asigura aderenta necesara, aceste viraje fiind urmate de o linie dreapta unde daca oponentul a facut o greseala puteti depasi destul de curat. Flugplatz: Inainte de viraj este o creasta abrupta, asigurati-va ca ridicati putin piciorul de pe acceleratie, astfel incat sa nu va treziti ca se ridica "botul" masinii si nu mai puteti vira la intrare. Recomand intrarea in treapta a 5-a cu un mic "lift" la apex si acceleratie blana dupa aceea. Urmatoarea sectiune este flat out. Schwedenkreuz + Aremberg La intrare in Schwedenkreuz tineti apexul cat sa nu deviati prea mult inspre exterior, deoarece va trebui sa franati puternic, insa atentie, nu franati prea tarziu, iesirea din Aremberg este urmata de o sectiune de viraje pe care o sa le luati flat out, e important sa va pastrati viteza medie. Fuchsrohre Atentie la compresie si iesirea din complex, incercati sa va mentineti viteza dar sa stabilizati masina, daca sunteti curajosi puteti incerca sa folositi vibratorul de pe interior, insa daca franati puternic pe el va va scuipa in parapete. Adenauer Un S destul de ciudat, intrati cu grija inspre apex, nu va grabiti sa accelerati, fiindca variaza atat unghiul curbelor cat si inclinatia lor. Va recomand o abordare similara cu ultimul viraj de pe Spa. Metzgesfeld + Kallenhard Un viraj foarte rapid, tineti exteriorul in treapta a 4-a sau a 5-a, strangeti apexul cu grija, stabilizati masina si franati devreme pana in treapta a 3-a, dupa care incercati sa va mentineti viteza medie prin urmatorul viraj. Miss-Hit-Miss Viraj lung de dreapta, denumirea indica si abordarea optima a virajului, luati intrarea larg, ratand primul apex, dupa care strangeti curba si accelerati puternic, fiind apropiati de al doilea apex unde se inclina traseul spre interior. Wehrselfen Franare puternica, aveti grija la variatile de inclinatie laterala cat si faptul ca e in panta, incercati sa franati din timp si sa aveti o trasa cat mai directa pe franare, dupa care accelerati puternic inspre iesire.
Breidscheid View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-35-28.jpg Franati destul de devreme din nou, incercati sa nu iesiti prea in exterior. Exmuhle: View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-35-41.jpg Un viraj important deoarece duce la o sectiune flat-out. Tineti interiorul si accelerati devreme, insa, mare grija la denivelari si vibratorul de pe exterior, incercati sa-l evitati, fiindca o sa va strice trasa la iesirea din curba, sau chiar posibil sa derapati in parapet. Bergwerk View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-36-0.jpg Un alt viraj "cheie", franati pana in treapta a 3-a, incercati sa nu franati prea tarziu, mentineti masina "neutra" la intrare, iar la mijlocul curbei tintiti apexul si accelerati puternic, este important deoarece urmeaza o sectiune flat out. Kesselchen + Muttkurve View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-36-16.jpg Kesselchen este flat out, insa la Muttkurve va trebui sa va folositi de toata latimea circuitului, franati usor, retrogradati in a 5-a si accelerati puternic prin apex, puteti folosi si vibratorul de pe exterior, dar atentie la iarba. Klosteral + Karussell View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-36-33.jpg In Klosteral franati puternic, avand grija la denivelarile de pe partea stanga, si incercati sa aveti o iesire cat mai buna inspre carusel. Karussell, precum ii zice si numele, este o curba inclinata, din beton destul de nefinisat, astfel e foarte important sa franati bine inainte de intrare, in momentul in care ati intrat in curba va pastrati doar trasa pana in momentul in care puteti accelera afara din viraj. Hohe Acht + Wipermann View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-37-29.jpg In Hohe Acht incercati sa va pastrati viteza medie, nu faceti vitejii findca e foarte usor sa agatati un vibrator inalt si sa va scoata de pe circuit. Wipermann e un complex de curbe foarte rapide, folositi vibratoarele si franati foarte putin pentru a nu subvira la intrarea in curbe. Eschbach + Brunnchen View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-38-12.jpg In Eschbach incercati sa mentineti treapta a 3-a, si desi m-am saturat sa ma repet, si aici punctul cheie e sa fiti siguri ca masina e stabila, smooth is fast. La intrarea in Brunnchen aveti grija la vibratorul inalt de pe interior, insa cel de pe exterior poate fi folosit, insa atentie cand intrati in zona de franare si urcare, franarea pe vibrator e tricky, iar iesirea din curba este inclinata inspre interior doar in prima jumatate, iesirea fiind off-camber, daca nu sunteti atenti aveti toate sansele sa va treziti in nisip fara sa faceti vreo mare greseala. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-38-50.jpg Elskurve + Pflanzgarten 1 View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-39-6.jpg In Elskurve pastrati complet interiorul curbei pe tot parcursul, si accelerati puternic la iesire, tineti acceleratia apasata pana la capat prin Pflanzgarten 1, in momentul in care vine momentul sa franati, incercati sa franati inainte de mica "adancitura" de pe circuit, daca franati prea tarziu aveti toate sansele sa vi se blocheze rotile cat timp masina e in aer pentru un moment si sa pierdeti controlul. Sprunghugel + Pflanzgarten 2 View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-39-31.jpg Tineti usor treapta a 4-a prin viraj, incercati sa accelerati devreme insa aveti grija pentru ca prin majoritatea sectiunii nu veti vedea iesirea din viraj, va trebui sa va obisnuiti sa tineti interiorul curbei. Dupa aceasta, intrand in cel de-al doilea Pflanzgarten, tineti apasata acceleratia pana la capat, va necesita un pic de curaj si multa precizie, insa e foarte importanta fiind o sectiune foarte rapida, folositi-va de inclinatia circuitului inspre apex-uri. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-39-47.jpg Schwlbenschwanz + Kleines Karussell View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-40-3.jpg Franati devreme inspre...Schwlbenschwanz (nu, nici eu nu tin minte virajele, e okey), tineti a 4-a si accelerati inspre interior, cu o franare devreme din nou, retrogradati in a 3-a si tineti NEAPARAT interiorul, circuitul inclinandu-se inspre exteriorul pistei, daca accelerati prea devreme si prea in afara apex-ului veti intra in parapete. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-40-17.jpg In micul Karussell va trebui sa intrati cu grija, in treapta a 3-a, nu accelerati prea brusc, insa incercati sa mentine o viteza medie buna. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-41-3.jpg Galgenkopf O sectiune de viraje de dreapta, primul incercati sa-l luati cu treapta a 4-a ideal, tinand usor exteriorul curbei, cand circuitul incepe sa coboare abrupt, tineti interiorul curbei si accelerati puternic, dupa aceasta urmand o linie dreapta foarte lunga, care va poate obtine foarte usor o depasire folosind slipstream-ul oponentului. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-41-22.jpg Dottinger Hoge + Antoniusbuche + Tiergarten + Hohenrain: Dupa terminarea liniei drepte veti avea un viraj foarte rapid la stanga insa care poate fi luat flat out (la vreo 290km/h), urmat dupa aceea de o sectiune de viraje serpuite, dar care le puteti lua mai mult sau mai putin flat out, insa trebuie sa incepeti sa franati destul de devreme daca vreti sa aveti o franare fara emotii, mai ales in prezenta oponentilor, cu un pic prea mult entuziasm si neatentie, va puteti sfarsi cursa in ultimele secunde ale turului, acestea ducand la linia dreapta inspre finish. Okey: View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-42-46.jpg NOT OKEY: View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-41-46.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_nordschleife_15-10-119-10-43-17.jpg Cam atat am avut de spus despre Nurburgring, pare simplu asa-i? Bun, ne vedem Duminica, spor la antrenamente! :lol:
subscriu. treaba buna. acum tot ce trebuie sa fac este sa aplic tot ce scrie acolo si sa iti bat timpul m-am trezit razand in hotote la "In Eschbach incercati sa mentineti treapta a 3-a, si desi m-am saturat sa ma repet, si aici punctul cheie e sa fiti siguri ca masina e stabila, smooth is fast." Da dom' profesor, scuze, si eu si colegii ne-am propus sa nu te mai suparam la ore saturandu-te sa ne tot repeti..
/!\ A instalat tota lumea extensia ? https://www.racedepartment.com/down...or-nordschleife-endurace-endurance-cup.14779/ (()) Stream LIVE (incepe la 20:30 RO).