IMPORTANT: Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare. Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva): YES = sunt prezent la cursa; MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica; NO = nu pot alerga etapa asta (foarte util de stiut); /!\ NU UITATI sa dati POST dupa ce selectati optiunea /!\ Incercam iarasi un singur split (cc 30 masini): E posibil ca cei cu PC-uri mai slabe sa experimenteze problem de framerate. 1/nu ezitati sa le faceti cunoscute dupa cursa; vom tine cont in etapele urmatoare. 2/nu ezitati sa dati setarile pe low in AC. DACA vom avea probleme de retea (ping mare, masini care se teleporteaza) vom analiza si se poate decide repetarea etapei saptamana viitoare. (()) Listele sunt updatate in timp real (5') aici : RLR SPLITS Precalificarile se incheie Duminica, ora 17h. Lipsa unui tur cronometrat va pune automat in split SEMIPRO. Detalii etapa: Data: 27 Octombrie 2019 Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 7 | PRO Server (optional) : Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 7 | SEMIPRO Program: Free practice : server deschis 24/7 20:15 briefing (audio Discord) 20:30 CALIFICARI 15' 20:45 pauză 5' 20:50 CURSA 1 (30') 21:20 pauză 5' 21:25 Cursa 2 (30'; grila inversata pentru Top 15) Condiții de cursă: Nivel de aderență: OPTIMUM (100%) Damage 100% Temperatură în aer: 22° C Temperatură pistă: 32° C Driver assists: Traction Control: FACTORY ABS: FACTORY Stability Control: OFF SETUP FIX PIT-STOP: opțional Server(e) antrenamente până în seara cursei: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 7 | PRECAL_1 Deschis(e) 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN" Puteti da tururi pe oricare din cele 2 servere. Timpii apar in acelasi tabel LIVETIMING
Autodromo Nazionale Monza Acest circuit renumit din Italia ne va gazdui in etapa cu numarul 7 al acestui sezon, fiind a doua etapa a acestui campionat desfasurata pe plaiuri italienesti. Supranumit si "templul vitezei", este un circuit de mare viteza, cu puncte de franare in linie dreapta, insa de la viteza mare, astfel precizia este foarte importanta. In ciuda acestui fapt, exista multe linii drepte care pot facilita multe depasiri folosind aspiratia oponentului. Haideti sa vedem cam ce ne-asteapta in cursa de Duminica: View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-31-16.jpg T1 (Variante del Rettifilo) View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-31-59.jpg In esenta un viraj simplu, o sicana de viteza mica, dar care e chiar dupa o linie dreapta lunga, in regim de flying lap veti frana de la aproximativ 270km/h, astfel trebuie sa fiti atenti sa nimeriti intrarea in viraj . Exista posibilitati de depasire insa necesita rabdare si atentie deosebita, sunt vibratoare inaltate atat pe exterior cat si pe interior, care pot provoca accidente urate. Iesirea din curba e de asemenea esentiala, urmand o linie dreapta dupa aceasta. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-32-25.jpg T2 si T3 (Curva Grande + Variante della Roggia) View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-33-0.jpg T2 este un viraj flatout, mai degraba asemanat cu o linie dreapta, insa ceva mai dificil pentru cei care vor sa foloseasca aspiratia aerodinamica ca sa il depaseasca pe cel din fata. Al 3-lea viraj este din nou o sicana aflata dupa o zona de franare dificila, aveti grija sa nu franati prea tarziu, o sa va forteze sa sacrificati foarte mult din viteza mentinuta prin viraj si spre iesire. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-33-35.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-33-45.jpg T4 + T5 (Curve di Lesmo) View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-35-5.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-34-52.jpg Un complex de curbe pe care trebuie sa-l abordati cu un pic de "delicatete", primul viraj trebuie sa-l luati cu un apex intarziat incat sa puteti accelera devreme, fiind si putin inclinat spre interior, si cam acelasi lucru se aplica si la al doilea viraj, cu mentiunea ca puteti folosi si vibratorul inaltat de pe interior, insa cu un pic de grija, fiindca are tendinta sa "alunece" un pic, asemenea si pe iesirea din curba, care este foarte din nou importanta deoarece duce la o linie dreapta destul de lunga. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-35-58.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-36-5.jpg T6 + T7 ( Variante Ascari) T6 este din nou un viraj care se ia flatout precum o linie dreapta, insa urmatoarea sectiune de viraje este foarte importanta, trebuie sa aveti grija la intrare incat sa puteti pastra o viteza medie cat mai mare prin curba, si sa maximizati iesirea din curba spre linia dreapta. Nu am vreun sfat secret aici, practice makes perfect, pur si simplu trebuie sa va dati seama ce traiectorie puteti folosi in siguranta si cu o viteza buna, insa aveti grija la vibratoare si portiunile de drenaj ale vibratoarelor (sa nu treceti peste ele, aluneca). View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-36-47.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-37-12.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-37-30.jpg T8 (Parabolica) Ultima curba a circuitului, care din nou necesita franare puternica dupa o linie dreapta lunga, insa in aceasta puteti frana mai tarziu in siguranta, cu un apex ceva mai intarziat, si sa accelerati devreme, deschis, incat circuitul se largeste semnificativ spre iesirea inspre linia dreapta principala, aici puteti sa faceti o miscare asupra oponentului si sa va plasati in slipstream-ul lor, veti fi mai mult sau mai putin in dreapta lor in zona de franare spre T1. View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-38-22.jpg View attachment Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_monza_21-10-119-10-39-2.jpg Cam asta-i Monza, un circuit destul de simplu insa care necesita precizie foarte buna pentru timpi rapizi, si un circuit care prezinta multe posibilitati de depasiri prin slipstreaming. Mult succes!
/!\ pentru momentele cand taiati prima sicana (deci e clar ca e "ilegal"), va rog sa incetiniti indeajuns incat sa NU va bateti PB-ul pentru ca trackerul sa ignore automt turul respectiv. Ar fi o dovada de respect pentru timpul administratorilor ligii RLR. Si multumim in avans. *** Pana acum bunul-simt a functionat si nu a fost nevoie de reguli sau "pedepse" pentru astfel de cazuri. Haideti sa nu stricam traditia :nerd:. Daca totusi invalidatul manual de tururi pe tracker devine pentru admini o activitate care iroseste timp semnificativ, riscam sa vedem curand un cadru mai strict.
Scuze Luc. Am dat un timp azi cu t1 taiat si a ramas best, am crezut ca am incetinit suficient dupa dar m-am luat după Vic si.. S-a consemnat dupa care am iesit in 15 minute Am recunoscut pe chat, o fac si aici, rog sa nu-l luati in considerare (1:51:693) Il bat pana maine
/!\ Pentru etapa de astazi, incercam iarasi un singur split. Asa ca aveti nevoie de acest ADDON pentru a va putea conecta pe server la ora cursei. Link alternativ pe gdrive. Cea mai sigura metoda de instalare, este sa dezarhivati pe Desktop, si apoi copiati directorul "content" in directorul radacina al Assetto Corsa (calea tipica: \STEAM\steamapps\common\assettocorsa\
/!\ Incercam iarasi un singur split (cc 30 masini): E posibil ca cei cu PC-uri mai slabe sa experimenteze problem de framerate. 1/nu ezitati sa le faceti cunoscute dupa cursa; vom tine cont in etapele urmatoare. 2/nu ezitati sa dati setarile pe low in AC. Problemele de fps NU pot duce la repetarea etapei. DACA vom avea probleme de retea (ping mare, masini care se teleporteaza) vom analiza si se poate decide repetarea etapei saptamana viitoare.